Carta de un paciente con implantes de oro

Tenia artrosi amb un genoll i el dolor era cada cop més insuportable, tant per caminar com per pujar escales. Uns amics em van parlar del metge acupuntor, Marcelo Tegiacchi de Sabadell, el qual feia implants d’or als genolls i que la gent que s’ho havia fet havien quedat contents. Fa uns deu dies que m’ho vaig fer jo, i vull fer constar que el resultat ha estat espectacular. Em sento molt satisfet, ja que puc caminar i pujar escales sense dolor.

Manel Nebot Marcobal

Barcelona, 15 de març  de 2014

Responder

